Firemní blog: psát či nepsat?

Myslíte si, že blogovování je již za zenitem a s nástupem Instagramu a Tiktoku postrádá smysl? Je částečně pravda, že dnešní zrychlená doba nahrává krátkým příspěvkům, které najdete na zmíněných sítích. Přečíst celé sdělení nám zabere několik vteřin a my se tak můžeme přesunout dále a nasát další informace. Přitáhne nás jedna pečlivě zvolená fotografie… Přesto však mají blogy stále své pevné místo, protože některé informace potřebujeme zapojit do kvalitního kontextu. A jak je to s blogy u firem, jsou vůbec třeba?

Je to individuální, ale můžeme říci, že firmy mají díky blogu šanci předat komukoliv, nejen svým zákazníkům, přidanou hodnotu – vyřešit problém, popsat postup, představit novinky. Stálý zákazník tak dostane servis navíc a náhodný příchozí, který zabloudil na web při hledání rady, se může velmi rychle rozhodnout, že se zákazníkem stane, protože ocenil vyřešení svého problému.

Blog ve WordPressu

Ideálními články na firemní blog tak mohou být nové trendy v odvětví, kde se firma pohybuje, rady, jak nakoupit či vybrat konkrétní produkt, A protože lidé milují příběhy, je to zároveň i prostor, kde občas vypustit něco ze zákulisí – jak vypadají interiéry firmy, rozhovory se zaměstnanci, vývoj produktů, vzestupy i pády, poučení z chyb, demonstrace hodnot, charitativní projekty.

Zákoutí pro blogování

Vybíráte například reklamní oblečení pro svou společnost? Blog – co je nového Promotextil.cz vás navede výběrem vhodného produktu i seznámí s vlastnostmi materiálů, ze kterých jsou vyrobené. Takové blogové články nesledují jako cíl něco prodat, ale dodat zajímavé informace, které ve výsledku třeba pomohou s výběrem finálního produktu. I když se může stát, že se čtenář článkem inspiruje a nakoupit půjde jinam. Zajímavé články, které lidé budou číst, mohou společnosti pomoci se dostat do povědomí a to už má ke zvýšení prodejů velmi blízko!