Jak funguje?
Po přeložení této zkratky zjistíme, že už název napovídá, že za tuto reklamu platíme až na ni člověk klikne. Takže se nebudeme muset starat o lidi, kteří ji jenom shlédnou a jdou dále, a proto dobře nastavená PPC kampaň znamená vyšší efektivitu a také konečné zvýšení návštěvnosti, s kterým se pojí navýšení příjmů. Nejpoužívanější vyhledávače pro tuto propagaci u nás je Google a Seznam, protože se řadí mezi ty nejpoužívanější.
U Googlu se používá Google Ads a Seznam má Skiliku. Doporučuje se všem, kteří chtějí mít na svém webu nové zákazníky. Jediný, kdo musí dobře tuto reklamu zvážit jsou malé e-shopy, protože konkurence je na internetu velká a mohla by malého hráče dost zastínit, kdy efektivita dost klesá. Rozhodně je na místě mít propracovaný web, protože web se špatnou kvalitou reklama moc nezachrání. Takže bychom ve finále mohli utrácet peníze, jenž se nám ve finále ani nevrátí.
Práce specialisty
Dnešní nástroje pro PPC jsou opravdu na dobré úrovni, kdy můžeme kampaň zvládnout sami. Ovšem musíme pochopit princip a jak ji správně nastavit, aby to nebyli vyhozené peníze. Z tohoto důvodu je mnohdy lepší využít PPC specialisty Praha, protože ti mají bohaté zkušenosti a v tomto oboru se skvěle orientují.
Zabývají se tu například nastavením, klíčovými slovy, sestavami, efektivitou a řadě dalších prvků, aby skutečně byla úspěšná. V průběhu Vám budou zasílány statistiky, abyste viděli, jak se reklamě daří. Kdybyste to měli do Prahy na osobní schůzku daleko, tak je tu ještě PPC specialista Brno. Za tu dobu už vědí, která nastavení fungují a jaká použít. Před samotným spuštěním vše pečlivě připraví a zkontrolují, aby vše běželo hladce a my mohli bez problému sledovat, jak nám návštěvnost hezky stoupá. Cenově se pohybujeme v řádu tisíců, což samozřejmě také záleží na tom, jak je Vaše společnost velká.